Internettet

Internettet er kommet for at blive. Det bliver en stærkere og stærkere salgskanal, og i dag bookes langt størstedelen af omsætningen gennem internettet. Derfor bruger SJ Feriehusudlejning mange ressourcer på at optimere vores egen hjemmeside bedst muligt, samtidig med at vi køber mange besøg via Google AdWords. Vi har herudover valgt at tilknytte et professionelt kommunikationsbureau for at stå bedst muligt i kampen om gæsterne.

Facebook og sociale medier

Flere og flere bruger de sociale medier, også når de leder efter deres næste ferie. SJ Feriehusudlejning opslår ofte relevante oplysninger, salgsfremstød, gode historier og tips på de sociale medier. Vi er meget OBS på, at de sociale medier også er blevet en ny slagsplatform, som vi forventer os meget af. Specielt Facebook, Instagram og YouTube giver p.t. god respons.

Ratings og spørgeskemaer

Som en del af vores primære salgsplatform på internettet, www.feriehusudlejning.dk, giver vi kunderne mulighed for at komme med feedback og vurdere deres ferier. Det sker via systemerne, der ligger til grund for hjemmesiden, og det udmønter sig i spørgeskemaer og ratings. Disse bruger vi både internt for at blive bedre og eksternt til at sælge varen igen.

Vi tager kundens feedback meget alvorligt, da det sætter en tyk streg under, om vi har tilfredse kunder eller ej. Vi får et helhedsbillede af kundens oplevelse, men vi får også at vide, hvis en del af vores produkt eller service ikke fungerer godt nok. Vi bruger dermed kundens feedback til at blive bedre og til at forbedre produktet, nemlig dit sommerhus.

Gode ratings er naturligvis også med til at give det næste salg. Vi ved, at kunden ofte vælger ferie og udlejningsbureau baseret på andre kunders tilfredshed, og positive ratings er afgørende for salget. Dit sommerhus kommer således til at fremstå online med bedømmelser på forskellige parametre.